onsdag 20 maj 2009

Värk i benen

De senaste dagarna har jag haft värk i mina ben, det är som träningsvärk fast ändå inte riktigt. Molande irriterande värk. Igår kväll kom jag på vad det borde vara. Benen har nog börjat svullna, jag har alltså börjat samla på mig vätska! Så jag skickade iväg en beställning på två par stödstrumpor som jag ska ha på flygresan och även på jobbet i sommar. Får hoppas att det hjälper.

Dagen igår gick bra, pratade med syon och vet nu lite mer hur jag ska lägga upp mammaledigheten. Känns bra. Vi hade även föreläsning efteråt, jättebra men klockan 16 blir man ganska seg. Nu ska jag inte ner förrän på tisdag igen och det ska bli skönt.

Alfons vaknade riktigt tidigt idag, så jag ska faktiskt gå och krypa ner hos maken en sväng igen. Ikväll jobbar jag 15-22 och sover jag inte mer, kommer jag vara ett lik innan halva kvällen ens gått!

1 kommentar:

  1. bra köp, ska med investera i ett par sådana till sommaren och resandet =)
    hoppas det går bra att jobba idag!

    SvaraRadera