onsdag 27 maj 2009

Tiden springer iväg!

Hej på er!

Här springer tiden ifrån mig. Jag vet inte riktigt vart dagen har tagit iväg. Mer än att jag var hos frissan i 2½ timme, det tar väldigt lång tid att göra slingor på mig. Sen gjorde jag ärenden och vi käkade lunch på stan. Poff så var klockan 13.30 och Tobias var tvungen att åka till jobbet. Jag struntade i handlingen och åkte hem och la mig i soffan istället. Känns som ett bättre val med tanke på jobbet i natt.

Hämtade Alfons vid 17-tiden, och tyvärr missar vi gårdsfesten på förskolan som precis skulle börja när jag kom. Lite tråkigt kändes det att dra upp Alfons därifrån då, men jag hade inget val. Vi har haft en mysig kväll här hemma och äntligen har han börjat äta bättre!

Nu väntar jag på Tobias mormor och morfar som ska sitta här till 22 när Tobias kommer hem. Jag ska åka om ca 30 minuter. Hade varit sååå skönt att sova i natt, men snart är det söndag och då har jag jobbat klart för den här månaden.

Ciao på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar