fredag 8 maj 2009

Tjolahopp!

Nej, precis som du misstänkte så blev det inte städat igår. Jag fastnade här framför datorn och tv:n och sedan blev jag trött. Bättre lycka nästa gång. På söndag satsar jag på att det ska bli av.

Idag har vi haft en riktigt bra föreläsare i skolan, riktigt så man känner att man skulle vilja ha henna på alla föreläsningar. Mycket skratt och många exempel. Det underlättar, framförallt när man inte är jättemotiverad att läsa, som jag.
Efteråt kopierade vi lite sidor i en bok och åt lunch tillsammans innan vi återvände till våra respektive hem.

I kväll har det varit lugnt, har varit trött så jag har mest legat i soffan och umgåts med Tobias innan han åkte till jobbet nu. Om en stund ska jag krypa i säng med en bok. Alfons vaknade redan 05 imorse, så jag känner mig rätt så trött och seg.
Imorgon väntar lek med familjen Backlund!

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar