måndag 25 maj 2009

Fullt upp!

Nu är ordningen nästan återställd här hemma, Alfons är hemma igen. Det var dock ingen jätteglad kille som kom hem igår, utan han var allt lite arg på mig som hade lämnat honom där. Men idag var det bättre, och han ville verkligen inte åka till förskolan. Men tyvärr hade jag inget annat val än att lämna honom där.

Nu borde jag egentligen sitta och engagera mig i socialpsykologi, eftersom vi har seminarium i det imorgon. Mastodontseminarium skulle jag vilja kalla det, 09-16. Tjoho. Men jag är trött, trött och trött. Och tröttare blir jag när jag börjar tänka på allt jag har planerat denna vecka. Denna vecka har jag verkligen planerat helt idiotiskt med tanke på tenta nästa vecka. Men det är bara att bita i det sura äpplet och se till att jag åtminstonde tjänar lite pengar.

På tal om pengar och jobb, nu måste jag läsa lite innan jag ska vara på jobbet klockan 16 till 22.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar