torsdag 14 maj 2009

Här sitter jag...

I soffan med psykolgiboken på ena benet och datorn på andra. Läser så gott det går och försöker få in det grundläggande. Har bestämt mig för att göra duggan imorgon. Skönt att kunna lägga det bakom mig och sen ska jag satsa på att bli godkänd så jag får några poäng med mig till tentan.

Tobias är och hämtar Alfons från dagis så snart kommer min cowboy hem! Jag hoppas även att Tobias har med sin näsdukar och fanta hem.
Nackdelen med att vara sjuk är att jag inte har någon hunger eller matlust, samt att näsan är torrare än torrast.

Förresten, Tobias köpte ju Ben&Jerrys glass till mig igår, och jag tycker att deras glassar är grymt söta! Är det bara jag som tycker så? Har provat några olika smaker och alla är lika söta.

1 kommentar:

  1. Åh ben&jerry glass är ju sååå gott :D Finns inget godare!
    Halfbaked eller coockiedough är godast :-D

    SvaraRadera