tisdag 19 maj 2009

Mot Jönköping

Godmorgon!
Jag har sovit riktigt gott i natt, och det har Alfons också. Dock vaknade han till vid 04 och kom in till mig, men jag bar över honom och stoppade om honom i sin säng så somnade han om och vaknade nästan inte förrän 07. Med andra ord blev det lite stressigt till dagis, men vad gör det?!

Idag ska jag åka ner tidigare, vi börjar inte förrän 13 men 10.20 har jag möte med studievägledaren angående mitt studieuppehåll. Vill veta lite vad som gäller, om jag har möjlighet att läsa något under tiden om jag vill osv. Känns skönt att ha det klart innan sommaren, efter så är det bara 8-10 veckor kvar till BF. Vet ju inte heller hur tidigt jag måste lämna in ansökan om studieuppehåll, men det bör väl räcka till hösten.
Sen har vi föreläsning i socialpsykologi hela eftermiddagen. Känns sådär kul! Framförallt fattar jag inte varför lärarna envisas med att lägga eftermiddagar, jag vill ha förmiddagar!
Men jag ska inte klaga, vi har inget schemalagt förrän om en vecka sen.

Imorgon jobbar jag kväll, känns lite nervöst, men det är nog för att jag inte varit inne och jobbat på två månader. Kommer säkert gå bra bara jag kommer dit och får patient. Måste ju jobba lite nu så jag inte har tappat allt inför sommaren.

Nu får jag nog ta och göra mig i ordning, så jag ser ut lite som en människa iaf! Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Ja, jag kommer ihåg det där med eftermiddagar...hellre går man ju i skolan på förmiddagar! Synd att du inte kan plugga på distans (såsom jag gör nu i Sthlm), då hade du ju kunnat plugga allt hemma (förutom medicintekniska övningar).

    KRAMIS!

    SvaraRadera