söndag 10 maj 2009

Sköna söndag!

Äntligen söndag! säger jag som haft en arbetande make hela helgen. Nu börjar hans helg.

Alfons vaknade rejält tidigt idag, 04.40, men jag tror han somnade om en stund i vår säng. 06 började vi titta på film iaf. Efter frukosten började jag städa, underbart! Som jag har längtat efter tid och ork till att städa. Kommer kännas så underbart skönt ikväll när jag kan sitta i soffan och det luktar gott i hela lägenheten.
Ska städa köket och våra sovrum sedan är det färdigt att ta golven. Efter det kan vi ägna oss åt vilket äventyr vi vill resten av dagen. Jag känner mig lite sugen på att åka på tur, men vi får se vad Tobias tycker.
Ute är det inget jättehärligt väder, solen lyser visserligen mellan molnen, men det blåser rejält och det cirkulerar regnmoln runt hela stan.

Nu ska jag passa på att återgå medan Alfons sitter och bygger duplo.

1 kommentar:

  1. Skönt att du är piggare gumman..och idag är det försomamr igen ser det ut som....vi hörs när jag vaknat ur koman :-) Puss!!

    SvaraRadera