tisdag 26 maj 2009

Tråk-göra

Halloj!

Herregud, så tiden springer iväg. Imorgon är det redan onsdag och jag tyckte nyss det var måndag morgon.
Kvällen igår var bra, dock fick jag vara på uppvaket, som jag inte riktigt trivs på, men det gick bra. Är glad över att jag började 16 och inte 14. Vi hade rätt så mycket patienter, så det fanns verkligen att göra.

Idag har jag varit i Jönköping hela dagen. På förmiddagen såg vi på Flugornas Herre och under eftermiddagen hade vi grupparbete där vi skulle analysera filmen. Gick sådär, men men. Blir nog bra i slutändan. Dock var det riktigt drygt att sitta så hela dagen. Dessvärre har vi seminarium på fredag också, som troligtvis kommer bli tuffare.

Imorgon ska jag till frissan på förmiddagen, sedan handla innan jag ska hem och sova på eftermiddagen. Jobbar natt imorgon. Som sagt, planeringen är inte ultimat den här veckan!

Nu är det snart DH, efter det lär jag slockna. Hoppas ni haft en bra dag!

1 kommentar:

  1. ja det blir väl ofta så på andra barnet, när allt redan har varit uttöjt inuti liksom =) du får också lägga ut magbild!

    japp, vi ska på onsdag! spännande att se vad ni får för datum då! för visst räknar du bara enligt sista mensen än så länge?


    kram

    SvaraRadera