onsdag 13 maj 2009

Orättvist!

Jag var ju väldigt snuvig igår, trodde det var pollen. Men så kunde jag inte sova i natt, jättesnuvig, huvudvärk och frysningar. När jag väl somnade en sväng och vaknade på morgonen så har jag feber och mår skit! Men det var bara att proppa i sig två alvedon och åka till förskolan och lämna godingen och sedan vidare till skolan för seminarie.

Seminariet gick bra. Under förmiddagen mådde jag rätt okej, men efter lunch började jag må riktigt dåligt igen. Stannade kvar en timme på föreläsningen, sedan fick jag ge upp och åka hem. Väl hemma så ligger jag nedbäddad under filt och duntäcka i soffan med Alfons och kikar på monsters inc. Ikväll gör jag nog inte många knop.

Min underbara make är dock och handlar fattade ingredienser till middagen, samt en Ben & Jerrys till mig. Det förtjänar jag med tanke på att detta är 10:e förkylningen jag åkt på sedan Alfons skolades in på dagis i augusti.

Hoppas ni andra har det bra.

1 kommentar: