torsdag 4 juni 2009

SOMMARLOV!

Tentan är avklarad. Har dock ingen känsla av hur den gick, så tyvärr får ni inte veta något resultat förrän om tre veckor. Men, klarar jag den så blir jag jätteglad. Frågorna var lite luddiga, och någon hade jag nog till och med missuppfattat. Men, jag skrev på nästan alla frågor och ja, förhoppningsvis ger det tillräckligt med poäng till ett E.

Efteråt åt jag lunch med tjejerna! Kommer sakna dom under sommaren, men vi får höras av.
Jag tog en sväng på stan innan tåget hem gick, köpte fyra böcker på Bokia och ett par mamma-leggins på Lindex. Ska springa ner på stan här på lördag och se om jag hittar ett par vita, så är jag redo för resan sen.

Nu står det en lasagne i ugnen som jag och Alfons strax ska äta. Ikväll ska jag skriva lite kommentarer som det sista i kursen, sedan ska jag njuta!!! Jag ska njuta av livet och familjen i över två veckor nu. Det känns som länge! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar