torsdag 4 juni 2009

Officiellt!

Nu har mitt sommarlov officiellt startat! Jag har skrivit kommentarer och svarat på diskussionfrågorna, nu har jag inget mer att göra i kursen psykologi än att vänta på tentaresultatet som kommer efter midsommar. Jag måste erkänna att det känns riktigt skönt!
Framförallt känns det skönt att vila huvudet, inte behöva läsa mer än nödvändigt i sommar, och vara ledig när jag är ledig.

Nu ska jag slänga upp fötterna på soffbordet och bara njuta ett tag innan jag somnar.

3 kommentarer:

  1. Härligt vännen! Nu är du verkligen välförtjänt av ett sommarlov!! Passa på och njut så mycket du kan!! *Massa kramar*

    SvaraRadera
  2. Ojoj, då äör det full rulle hela helgen ;)

    SvaraRadera
  3. Skönt att du är klar. Såg att du är gravid, grattis & Trevlig helg! :)

    Kram

    SvaraRadera