onsdag 3 juni 2009

Godmorgon!


Det första jag kollar på morgonen numera är vädret för Side, och ja, jag tycker inte att det ser helt fy skam ut för de första dagarna. :)

Jag fick sovmorgon idag också, gick upp för ungefär en timme sedan och då åkte pojkarna iväg till badhuset för att bada. Tobias hade lovat Alfons det igår, och nu måste man hålla vad man lovar, eftersom ungen har ett starkt minne. Hela kvällen igår pratade han om att pappa och han skulle åka till huset och bada.

Jag ska strax börja skriva psykologi. Har en förhoppning att vara klar med antecknadet före lunch, så kan jag bara läsa och läsa sedan. Den här tentan är jag dock inget nervös för och känner mig inte stressad heller. Det måste vara rätt skönt att bo ihop med mig nu för ovanlighetensskull i tentatid.

2 kommentarer:

  1. Jag är inte nåt avundsjuk på eran lilla resa, jag lovar.... ;P

    SvaraRadera
  2. vi fick ju datum på nuppultraljudet så nu kollar de bara så bebis har växt som den ska sen sist =) och det hade den!

    ser ut som ni kommer få en solig och skön semester =)

    kram

    SvaraRadera